we were ment to be

dålig uppdatering, men har varit helt off hela helgen. julia kom över för ett tag sen, hon har ju varit i spanien i 2 veckor. prata om en del saker, behövdes. random humor ist, typ skrattar åt dem tråkigaste sakerna men vafan. fick en fråga varför jag tog bort inlägget om den personen, jo jag tyckte den var alldeles för personlig för att lägga ut på bloggen nu. vem som helst kan ju läsa och tyckte inte det kändes rätt så därför tog jag helt enkelt bort det. ändrade planer angående semestern. kommer hem natten mellan den 8-9 juli från turkiet, den 10 åker jag och issa till västervik. den 9 onde gäller det väl bara att tvätta och packa om, haha tur att mamma finns..

ibland är något inte som man förväntar sig..


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tackar ;)

Ska resa sj ;)?

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-13 @ 22:08:10
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0